Liitetaulukko 16. Ostokset ja tilaukset verkon kautta tuoteryhmittäin sukupuolen mukaan 2010

  Naiset Miehet Yhteensä
Pääsylippuja teatteriin, konsertteihin, elokuviin tai vastaaviin 33 30 32
Majoituspalveluja 32 32 32
Muita matkailuun liittyviä palveluita 32 32 32
Vaatteita tai kenkiä 34 16 25
Veikkauksen rahapelejä 17 29 23
Kirjoja, lehtiä tai verkko-opiskelumateriaalia 24 20 22
Harrastuksiin liittyviä tuotteita (muu kuin urheiluharrastus) 15 26 21
Valokuvaukseen liittyviä tuotteita tai palveluja 19 15 17
Kulutuselektroniikkaa tai kodinkoneita 10 23 17
Musiikkia 14 19 16
Kodin tekstiilejä, huonekaluja tai leluja 21 11 16
Tietokoneita tai niiden oheislaitteita 7 19 13
Urheiluharrastuksiin liittyviä tuotteita 10 16 13
Terveyden- tai kauneudenhoitoon liittyviä tuotteita 17 5 11
Elokuvia 8 12 10
Tietokoneohjelmia ei sisällä pelikonsoli- ja tietokonepelejä 6 14 10
Tietoliikennepalveluita 6 12 9
Pelikonsoli- tai tietokonepelejä 5 13 9
Autoiluun liittyviä tuotteita 3 14 9
Osakkeita, arvopapereita tai rahastosijoituksia 5 11 8
Pääsylippuja urheilutapahtumiin 5 10 8
Vakuutuksia 6 9 8
Elintarvikkeita 1 1 1
Lääkkeitä 1 1 1

Lähde: Tieto- ja viestintätekniikan käyttö -tutkimus 2010, Tilastokeskus

Lisätietoja: Rauli Kohvakka (09) 1734 3448, Perttu Melkas (09) 1734 2511, tietoyhteiskunta.info@tilastokeskus.fi

Vastaava tilastojohtaja: Riitta Harala


Päivitetty 26.10.2010

Viittausohje:

Suomen virallinen tilasto (SVT): Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö [verkkojulkaisu].
ISSN=2341-8699. 2010, Liitetaulukko 16. Ostokset ja tilaukset verkon kautta tuoteryhmittäin sukupuolen mukaan 2010 . Helsinki: Tilastokeskus [viitattu: 21.11.2018].
Saantitapa: http://www.stat.fi/til/sutivi/2010/sutivi_2010_2010-10-26_tau_016_fi.html