Liitetaulukko 19. Internetin käyttö omien tuotteiden ja palveluiden myyntiin tai käytettyjen tavaroiden ostamiseen 3 kk aikana iän, toiminnan, koulutusast., asuinpaikan kaupunkimaisuuden ja sukupuolen mukaan 2014, %-osuus väestöstä (Korjattu 25,11,2014)
Korjattu 25.11.2014. Korjatut kohdat on merkitty punaisella. | ||
Omien tavaroiden, tuotteiden ja palveluiden myyntiin | Käytettyjen tavaroiden ostamiseen | |
%-osuus väestöstä | ||
16-24v | 25 | 30 |
25-34v | 37 | 43 |
35-44v | 30 | 37 |
45-54v | 23 | 29 |
55-64v | 13 | 19 |
65-74v | 7 | 7 |
75-89v | 1 | 1 |
Opiskelija | 28 | 30 |
Työllinen | 24 | 31 |
Eläkeläinen | 6 | 7 |
Perusasteen koulutus | 14 | 18 |
Keskiasteen koulutus | 21 | 28 |
Korkea-asteen koulutus | 24 | 27 |
Pääkaupunkiseutu | 21 | 24 |
Suuret kaupungit | 23 | 24 |
Muut kaupunkimaiset kunnat | 19 | 26 |
Taajaan as/maaseutum. kunnat | 19 | 26 |
Miehet | 23 | 29 |
Naiset | 18 | 21 |
Kaikki 16-89v | 20 | 25 |
Kaikki 16-74v | 22 | 28 |
Lähde: Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö -tutkimus 2014, Tilastokeskus
Lisätietoja: Rauli Kohvakka 029 551 3448, Perttu Melkas 029 551 2511, tietoyhteiskunta.info@tilastokeskus.fi
Vastaava tilastojohtaja: Riitta Harala
Päivitetty 6.11.2014
Suomen virallinen tilasto (SVT):
Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö [verkkojulkaisu].
ISSN=2341-8699. 2014,
Liitetaulukko 19. Internetin käyttö omien tuotteiden ja palveluiden myyntiin tai käytettyjen tavaroiden ostamiseen 3 kk aikana iän, toiminnan, koulutusast., asuinpaikan kaupunkimaisuuden ja sukupuolen mukaan 2014, %-osuus väestöstä (Korjattu 25,11,2014)
. Helsinki: Tilastokeskus [viitattu: 21.11.2024].
Saantitapa: https://www.stat.fi/til/sutivi/2014/sutivi_2014_2014-11-06_tau_019_fi.html