Tämä sivu on arkistoitu.

5.4.2022 jälkeen julkaistut tiedot löydät uudistetulta sivustolta.

Siirry uudelle tilastosivulle

Liitetaulukko 19. Internetin käyttö omien tuotteiden ja palveluiden myyntiin tai käytettyjen tavaroiden ostamiseen 3 kk aikana iän, toiminnan, koulutusast., asuinpaikan kaupunkimaisuuden ja sukupuolen mukaan 2014, %-osuus väestöstä (Korjattu 25,11,2014)

Korjattu 25.11.2014. Korjatut kohdat on merkitty punaisella.
  Omien tavaroiden, tuotteiden ja palveluiden myyntiin Käytettyjen tavaroiden ostamiseen
  %-osuus väestöstä
16-24v 25 30
25-34v 37 43
35-44v 30 37
45-54v 23 29
55-64v 13 19
65-74v 7 7
75-89v 1 1
     
Opiskelija 28 30
Työllinen 24 31
Eläkeläinen 6 7
     
Perusasteen koulutus 14 18
Keskiasteen koulutus 21 28
Korkea-asteen koulutus 24 27
     
Pääkaupunkiseutu 21 24
Suuret kaupungit 23 24
Muut kaupunkimaiset kunnat 19 26
Taajaan as/maaseutum. kunnat 19 26
     
Miehet 23 29
Naiset 18 21
     
Kaikki 16-89v 20 25
Kaikki 16-74v 22 28

Lähde: Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö -tutkimus 2014, Tilastokeskus

Lisätietoja: Rauli Kohvakka 029 551 3448, Perttu Melkas 029 551 2511, tietoyhteiskunta.info@tilastokeskus.fi

Vastaava tilastojohtaja: Riitta Harala


Päivitetty 6.11.2014

Viittausohje:

Suomen virallinen tilasto (SVT): Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö [verkkojulkaisu].
ISSN=2341-8699. 2014, Liitetaulukko 19. Internetin käyttö omien tuotteiden ja palveluiden myyntiin tai käytettyjen tavaroiden ostamiseen 3 kk aikana iän, toiminnan, koulutusast., asuinpaikan kaupunkimaisuuden ja sukupuolen mukaan 2014, %-osuus väestöstä (Korjattu 25,11,2014) . Helsinki: Tilastokeskus [viitattu: 21.11.2024].
Saantitapa: https://www.stat.fi/til/sutivi/2014/sutivi_2014_2014-11-06_tau_019_fi.html