Konsumenternas förtroende 2016, september
- 2016
- september
- Offentliggöranden
- Översikter
- 1. Metoden för konsumentbarometern (27.9.2016)
- Tabeller
Tabellbilagor
- Tabellbilaga 1. Konsumenternas syn och avsikter (27.9.2016)
- Figurer
- Figurbilaga 1. Konsumenternas förtroendeindikator (27.9.2016)
- Figurbilaga 2. Mikro- och makroindikatorer (27.9.2016)
- Figurbilaga 3. Egen ekonomi (27.9.2016)
- Figurbilaga 4. Finlands ekonomi (27.9.2016)
- Figurbilaga 5. Inflation (27.9.2016)
- Figurbilaga 6. Arbetslöshet (27.9.2016)
- Figurbilaga 7. Tidpunktens fördelaktighet för att (27.9.2016)
- Figurbilaga 8. Hushållets penningsituation och möjligheter att spara (27.9.2016)
- Figurbilaga 9. Hushållets avsikter att ta lån, inom 12 månader (27.9.2016)
- Figurbilaga 10. Köp av kapitalvaror, 12 månader framåt vs 12 månader bakåt (27.9.2016)
- Figurbilaga 11. Hushållets avsikter att köpa, inom 12 månader (27.9.2016)
- Figurbilaga 12. Förekomsten av apparater och anslutningar i hushållen, augusti 2016 (27.9.2016)
- Figurbilaga 13. Televisionsapparater i hushållen 2/2000 - 8/2016 (15 - 74-åriga målpersoners hushåll) (27.9.2016)
- Figurbilaga 14. Informationsteknik i hushållen 2/2000 - 8/2016 (15 - 74-åriga målpersoners hushåll) (27.9.2016)
- Figurbilaga 15. Telefoner och bil i hushållen 2/2000 - 8/2016 (15 - 74-åriga målpersoners hushåll) (27.9.2016)
Finlands officiella statistik (FOS):
Konsumenternas förtroende [e-publikation].
ISSN=2669-8870. Helsingfors: Statistikcentralen [hänvisat: 18.12.2024].
Åtkomstsätt: http://www.stat.fi/til/kbar/2016/09/index_sv.html